שתף קטע נבחר

חברת פרומדיקו תצא בקמפיין Info advertising

הקמפיין יעלה ב"ידיעות אחרונות" בפורמט של מדור צרכנות קבוע לתרופות ללא מרשם רופא (OTC)

חברת התרופות פרומדיקו מעלה קמפיין Info advertising, באמצעותו תציג את קו המוצרים לתרופות ללא מרשם (OTC) המשווקים על ידה. הקמפיין יופיע במוסף זמנים מודרנים של "ידיעות אחרונות" במדור קבוע ובו מידע צרכני אודות מוצרי החברה וטיפים למשתמש.
יעל בן חור, מנהלת תחום OTC בפרומדיקו, אמרה כי "הרעיון למדור זה נולד מניתוח צרכי השוק והצרכן הישראלי שרוכש כיום תרופות ללא מרשם, יותר מבעבר. הפרסום באמצעות Info advertising משלים את הפעילות הפרסומית.
שיאון Info היא חלק מקבוצת שיאון והיא מתמחה בפעילות Info advertising ייחודית ובקמפיינים של גד בירון.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
תרופות. פרסום לתכשירים ללא מרשם
מומלצים