שתף קטע נבחר

שמואל ורשבסקי הקים חברה להעצמת מותגים

החברה תעסוק בתכנון פרויקטים חברתיים לגופים כלכליים, במטרה לחזק את נאמנות הלקוח למותג

שמואל ורשבסקי, מבעלי משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, מקים חברה שתעסוק בהעצמת מותגים, באמצעות שיווק חברתי.
החברה שתקרא GoLogo תעסוק בתכנון פרויקטים חברתיים לגופים כלכליים, שמטרתם להגביר את התקשורת הרגשית בין הלקוח והמותג ולחזק את נאמנות הלקוח למותג לטווח ארוך. מטרת הפעילות, למנף את המוניטין של העסקים ולשפר את איכות החיים בקהילה.
לדברי ורשבסקי, השם GoLogo בא לתת מענה לתפישות השליליות המתפשטות בעולם: no logo ובריוני המותגים, "שמטרתן לפגוע במותגי-העל". ורשבסקי מוסיף ואומר, כי "בעוד שהפילנטרופיה היא צורך של תחושת סולידריות חברתית, שיווק חברתי פועל על בסיס win-win וממצב את הקהילה בגובה העיניים מול אנשי העסקים. בכך, מעניקים לקהילה הכרה בערך עצמה והבנה לכוחה ולתרומתה ביצירת נאמנות בין הלקוחות והמותגים".
בעלי מניות נוספים בחברה, שתפעל במסגרת אדלר חומסקי & ורשבסקי, הם לני ארמן שתכהן כמנכ"ל משותף בחברה ודוד בועז, הממונה לשעבר על התקציבים באוצר ובעל חברה לייעוץ כלכלי.
"הגיע הזמן להכיר בעובדה, כי לפרוייקטים חברתיים יש יתרון ברור על פני תרומה או נתינה אקראית לקהילה", אמר ורשבסקי. כמו כן, ימשיך ורשבסקי לטפל בלקוחות של אדלר חומסקי & ורשבסקי, עם דגש על חברות הפועלות באוריינטציה חברתית.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ורשבסקי. שיווק חברתי ממצב את הקהילה מול אנשי עסקים
GoLogo. מענה לתפישות שליליות על מותגים
מומלצים