שתף קטע נבחר
איש השיווק של ינואר - איציק צאיג מאסם
סמנכ"ל השיווק של אסם שקודם באחרונה הוא האיש שמאחורי ההצלחה הגדולה של אסם: השקת מיונס – מיונז עם 9% שומן

איגוד המפרסמים בחר באיציק צאיג, סמנכ"ל השיווק של אסם, כאיש השיווק של חודש ינואר. צאיג, המשמש בתפקידו כשלוש שנים ומונה באחרונה לסמנכ"ל הסחר של החברה, הוא האיש שמאחורי ההצלחה הגדולה של אסם: השקת מיונס – מיונז עם 9% שומן.

 

"אסם היתה שחקנית קטנה מאוד בשוק המיונז" אומר צאיג, "עם נתח שוק של 7-4 אחוזים בלבד, בעוד שבשוק הרטבים והקטשופ אנחנו הדומיננטיים. הבנו שכדי להצליח, אנחנו חייבים לשנות את כללי המשחק בשוק הזה. התחלנו לנתח את השוק וראינו שהקו הוא של גידול מתמיד במוצרי הלייט. גילינו שלצרכנים אין מושג שהמיונז שהם שמים בסלט הבריא שלהם מכיל 65% שומן והמיונז לייט – 30%. ביססנו את השקת המיונס 9% שלנו על העברת העובדות האלה לציבור."

 

בעקבות המהלך בארבעה חודשים גדל נתח השוק של אסם במיונז לייט מכ-20% לקרוב ל-50%, מה שהגדיל את חלקה בשוק המיונז בכלל ל-22%.

 

הצלחה נוספת של איציג צאיג היא "הטעם שמחזיר אותי הביתה" - יצירת הזהות המאחדת לכל התחום הקולינרי של מוצרי החברה, המהווה למעלה מ-30% מהפעילות השיווקית שלה.

 

צאיג, 48, נשוי + 3, בעל תואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת ת"א, שימש בעבר כמנכ"ל סלטי צבר, סמנכ"ל שיווק טבעול ומנכ"ל זיו ייעוץ והדרכה.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים