שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    כנס איגוד האינטרנט - פיהוק 1.0

    אתמול בילינו את מרבית היום בכנס איגוד האינטרנט הישראלי ה-11 בקריית שדה התעופה. לא ציפינו להכרזות מדהימות, שהרי האיגוד מדווח באופן שוטף על פעילותו לתקשורת ולא מדובר בחברת טכנולוגיה המחויבת לחדש ולהפתיע. עם זאת, גם כשלוקחים בחשבון את כל הנתונים האלה, הייתה תחושה כי את רוב ההרצאות כבר שמענו אי שם בתחילת העשור. 

     

    החוויה האישית של דבורית "ולווט" שרגל, על המעבר מעולם הדפוס לעולם הרשת בו היא סופגת טוקבקים הייתה מעניינת מאוד, אך העיסוק הכללי החוזר בטוקבקים באותו מושב ובכלל כבר מאוס (בעיקר בזכות ישראל חסון והצעת החוק שלו, להכריח בלוגרים להזדהות), ולא יצאנו משם עם תובנות חדשות בעניין.

     

    מושב אחר עסק בקוד הפתוח ובו עלה (שוב) הדיון הנושן על השימוש בתוכנות מסחריות לעומת שימוש בתוכנות המבוססות על קוד פתוח, בו אנשי הקוד הפתוח
    חזרו וטענו כי "פתוח" הוא לא בהכרח "חינם", ואת הצד השני ייצג אריה סקופ, לשעבר מנכ"ל מיקרוסופט ישראל, שטעה ושם באותה קטגוריה את המתכנתים שמפתחים תוכנות בקוד פתוח ואת המשתמשים בתוכנות חופשיות שלא תורמים דבר לחדשנות בתחום התוכנה.

      

    ינון לנדברג, מנכ"ל משרד הפרסום אידיאולוג'יק, דיבר על כך שהפרסומאים צריכים לשלוט על תקשורת "ההמונים להמונים" (many to many) ולדאוג לאינטראקציה עם הצרכנים. אבל הוא שוכח דבר אחד: גולשים רבים כלל לא מעוניינים באינטראקציה עם הפרסומות - הם מעדיפים לא לראות אותן בכלל.

     

    הצטרפתם כבר לניוזלטר החדש שלנו? הוסיפו את כתובת הדואר האלקטרוני שלכם בתיבת הרישום התכולה מימין ותקבלו את מהדורת סיכום היום שלנו - עם קישורים מעניינים והערות על המצב

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים