שתף קטע נבחר
זירת הקניות

מהדורה מיוחדת

יומולדת חוגגים עם הבגד הכי יפה שיש, לא? פנינו לכמה מהמעצבים החביבים עלינו וביקשנו שיכינו פריט בהשראת GO. התוצאות לפניכן. חלק ראשון

שני בר


 

ממה קיבלת את ההשראה? "מהלוגו".

 

מה רצית להעביר? "בחרתי בלוגו כי הוא האלמנט היחיד שלא משתנה בעטיפת העיתון בכל גיליון, ולפיכך מייצג אותו בצורה המובהקת ביותר. גם מבחינה צורנית, עצם היותו מילה בעלת שתי אותיות שפירושה 'ללכת' – המרכיבים האלה מאוד התאימו לי ועזרו לי להתחבר כאשר ניגשתי לתהליך עיצוב הנעליים".

 

מה זה GO בשבילך? איך היית מתארת את המגזין? "GO מבחינתי הוא מגזין אופנה שמח, צבעוני ומעניין, שיש בו הפקות אופנה מצוינות וכתבות מעניינות".

 

גיליון אהוב? כתבה אהובה? שער אהוב? "כחובבת ג'ינס מאוד התחברתי לגיליון הג'ינס המיוחד שהוצאתן בנובמבר (גיליון 35), ואהבתי במיוחד את הכתבה על ההיסטוריה של הג'ינס מהמאה ה־19 ועד ימינו".

 

שושי ברבי ל"שוגרדדי"


 

ממה קיבלת את ההשראה? "מהכתבה 'Fake It' בגיליון אוקטובר 2007, שעסקה בזיופים".

 

מה רצית להעביר? "החיקויים והזיופים הכי מוכרים הם אלה של 'לואי ויטון', ורציתי לחבר אותם לעולם שלי ולשפה שלי. בעיניי, האייקון שהכי מתחבר עם הדבר הענק הזה שנקרא 'לואי ויטון' זו מדונה, ושניהם (יחד עם המותג שלי, 'שוגרדדי') מייצגים את אותם הערכים: כוח, כסף, מצליחנות, יצירתיות, וכמובן, סטייל. כולם מנסים לחקות אותם ורוצים לגעת בתהילה, גם אם אין להם הרבה כסף והם לא יכולים להשיג את הפריט המקורי של 'ויטון', או את החיים של מדונה. ככה נולדו החיקויים, וזו ההתייחסות שלי אליהם. כדי ליצור את החיבור המדויק בין השניים הוספתי לחולצה את הטקסט 'מטיריאל גירל', שגם מחבר את החולצה לכתבת הזיופים".

 

מה זה GO בשבילך? איך היית מתארת את המגזין? "GO בשבילי הוא עולם ומלואו. כל מה שאני עושה היום הוא פועל יוצא של התקופה שבה עבדתי במגזין כמעצבת גרפית, כי שם בניתי את הזהות שלי כמעצבת ורכשתי ידע ובשלות שהובילו אותי להקמת 'שוגרדדי'. GO הוא עיתון מצוין, שהביא משהו חדש לארץ, עם דגש חזק על אופנה והפקות מושקעות ברמה גבוהה. בזכות נסיעותיי המרובות לחו"ל השנה, נוכחתי לדעת עד כמה העיתון מעודכן מבחינת טרנדים ועד כמה הוא עם היד על הדופק בנוגע לכל מה שקורה בעולם (ליאת לוי־קופלמן, את עושה עבודה מדהימה!!!)".

 

גיליון אהוב? כתבה אהובה? שער אהוב? "נורא קשה לבחור... השער האהוב עליי הוא זה המדהים של מלאני פרס עם התוכי. גם השער של אגם היה יפה לא פחות. אהבתי את מילון האופנה בגיליון ספטמבר, ובכלל, אני אוהבת מאוד את הגיליונות המוקדשים בעיקר לאופנה".

 

שרון דאובה ואפרת ליכטנשטט ל"ליכטנשטט"


 

ממה קיבלתן את ההשראה? "מהעיטורים הגרפיים שמלווים את העיתון".

 

מה רציתן להעביר? "הושפענו מהדוגמה הפרחונית בסגנון ה'אר נובו' שמוצמדת לשמות המדורים במגזין. בחרנו בצבעוניות של ורוד בהיר ושחור והעברנו את הדוגמה לשמלת כותנה קלילה וכיפית, בגזרה נשית ומחמיאה".

 

מה זה GO בשבילכן? איך הייתן מתארות את המגזין? "מגזין אופנה ולייף סטייל מעודכן, לבנות ולכל מי שרוצה להיות בעניינים ולהכיר את הטרנדים החמים ואת הדמויות המשפיעות, פלוס טיפים ורעיונות במגוון נושאים".

 

גיליון אהוב? כתבה אהובה? שער אהוב? "אהבנו את גיליון דצמבר האחרון, ובמיוחד את הכתבה 'עידן של סטייל', מאת רועי ירושלמי. השער האהוב עלינו הוא של גיליון 29, עם אסתי גינזבורג".

 

יוסף


 

ממה קיבלת את ההשראה? "התחברתי במיוחד למדור 'אופנת רחוב' (הנה דוגמא אחת), שבו מצולמים טיפוסים שונים שמשקפים אופנת רחוב אמיתית. מצאו חן בעיניי הצבעוניות ומגוון הסגנונות הרחב שאפשר לראות ברחובותינו, שגם אני מבחין בהם בשיטוטיי ומקבל מהם השראה אמיתית".

 

מה רצית להעביר? "עיצבתי שמלה שעשויה מחוטים סינתטיים כהים וסרוגה בעבודת יד בטכניקת קרושה. השמלה עשויה בסגנון וינטג'י ותיראה נהדר על בנות שמחפשות מראה אינדיווידואלי, בדומה לכמה מהמצולמים במדור, שיש להם לוק מגניב ואמירה אישית מעניינת".

 

מה זה GO בשבילך? איך היית מתאר את המגזין? "הייתי מסכם את מהות המגזין במשפט: 'שווה להתלבש יפה'".

 

גיליון אהוב? כתבה אהובה? שער אהוב? "כאמור, המדור 'Street Fashion', בעיקר זה של גיליון אוקטובר 2007".

 

מיכל נגרין


 

ממה קיבלת את ההשראה? "מהאווירה הכוללת של המגזין".

 

מה רצית להעביר? "הכנתי פריט שבו מיושמות התכונות שמייצגות בעיניי את GO. בחרתי בזוג עגילי שנדליר שיוצרו בעבודת יד מקריסטלים וחרוזי זכוכית, ושילבתי בהם את הלוגו, כמעין קמע מודפס. בנוסף, צירפתי טבעת שגם בה שולב הלוגו של המגזין".

 

מה זה GO בשבילך? איך היית מתארת את המגזין? "צעיר, תזזיתי, אופנתי, צבעוני ומלא חיים".

 

גיליון אהוב? כתבה אהובה? שער אהוב? "מדורי ה'בוטיק', המשלבים בחוכמה בין ניחוחות חו"ל למעצבים ופריטים מהארץ, כיאה למגזינים מכל העולם. מזל טוב!"

 

יניב צרפתי ושמוליק בן־שושן ל"סבוטאז' ארט"


 

ממה קיבלתם את ההשראה? "מהשערים של החודשים האחרונים".

 

מה רציתם להעביר? "ישבנו עם שחר לוי, הגרפיקאי הראשי שלנו, ועם מנהל הסטודיו אלון אטיאס, וניסינו לחשוב יחד איך נוכל לבטא את ההשראה בצורה הכי טובה. בחרנו להציג תמונות מחיי המגזין כפי שהם משתקפים דרך תמונות השער. הוספנו גם אלמנטים של חגיגת יום הולדת עשירה, בצבעוניות ודגשים של שיק נשי, מכיוון שזה מגזין שסובב סביב 'גירלז אונלי'".

 


 

מה זה GO בשבילכם? איך הייתם מתארים את המגזין? "שיקי, צעיר, ססגוני, רענן וחדשני".

 


 

גיליון אהוב? כתבה אהובה? שער אהוב? "אהבנו את כל השערים, ולכן השתמשנו ברבים מהם כהדפס על הבגד. בהתחלה התלבטנו בין כמה שערים, בין השאר אלה שעליהם מופיעות נינט, בר רפאלי, אסתי גינזבורג ואחרות, אבל בסוף החלטנו לשלב את כולם יחד, כמעין ציון גדול וגדוש בתמונות לכבוד יום ההולדת".

 


 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שני בר. השראה מהלוגו
צילום: קית' גלסמן
שושי ברבי. אהבה את מילון האופנה
צילום: קית' גלסמן
שרון דאובה ואפרת ליכטנשטט. "Goהוא מגזין אופנה ולייף סטייל מעודכן"
צילום: קית' גלסמן
יוסף. בתחבר למדור "אופנת רחוב"
צילום: קית' גלסמן
מיכל נגרין. אוהבת להסתובב ב"בוטיק"
צילום: קית' גלסמן
יניב צרפתי ושמוליק בן־שושן. אוהבים את השערים
צילום: קית' גלסמן
כתבו לנו
מומלצים
מומלצים