ערוץ "פוקס קידס" מחזיר למסך את "הרובוטריקים", הסדרה המצוירת מימי הערוץ הראשון. התכנית תעלה ביום ראשון ה- 5 בינואר, ותשודר בימים ראשון עד שישי (17:10).
הסדרה מתארת את מאבקם של הרובוטריקים, בהנהגתו של אופטימוס פריים, מול השקרניקים – אותם מנהיג מגטרון. הרובוטריקים, כזכור, יכולים לשנות את צורתם למגוון רחב של כלי רכב, בעוד השקרניקים הופכים למטוסים. המלחמה בין "הטובים" ו"הרעים" החלה על כוכב הבית סייברטרון, ועוברת לכדור הארץ.