ארגון נפגעי הטרור הערבי עתר לבג"ץ נגד שחרור המחבלים בעסקת השבויים

None

None פורסם: 28.01.04, 13:53

ארגון נפגעי הטרור הערבי עתר היום לבג"ץ נגד ראש הממשלה ושר הביטחון בדרישה למנוע את שחרורם של המחבלים במסגרת עסקת השבויים.

 

בעתירה, שהוגשה על ידי עורך הדין ברוך בן יוסף, נטען כי הממשלה משחררת מחבלים עם "דם על הידיים" בניגוד להחלטה קודמת שקיבלה. בנוסף, נטען בעתירה כי מזכ"ל חיזבאללה נסראללה הצהיר כי ארגונו ימשיך לנסות לחטוף חיילים ולפיכך העסקה תגרור חטיפות נוספות, וכי אין לשחרר מחבלים כל עוד לא נמצאה הדרך להבטיח שלא יחזרו על מעשי הטרור שביצעו בעבר.

 

(טל רוזנר)