שייח יאסין: גם הזרוע הצבאית של החמאס תחטוף חיילים כדי לשחרר אסירים

None

None פורסם: 30.01.04, 14:17

מנהיג החמאס, שייח אחמד יאסין, שב ואמר היום בסיום תפילת יום השישי בעזה כי הזרוע הצבאית של החמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם, תחל לחטוף חיילים כדי לשחרר את האסירים הפלסטינים.

 

יאסין, שהתייחס בשיחה עם עיתונאים לעסקת החילופים עם החיזבאללה, אמר כי הדרך היחידה לשחרר אסירים פלסטינים היא לחטוף חיילים.

 

(עלי ואקד)