בהודעה שפירסמה היום, קראה המפלגה להעמיד לדין את הממשלה ומפקדי צה"ל. "אם היה צדק בעולם, צריך היה להעמיד את הפושעים האלה לדין מול בית משפט בין לאומי באשמת פשעי מלחמה".
"הגיע הזמן לפעילות רשמית ועממית למען המאבק הפלסטיני הלגיטימי" נאמר בהודעה.
(סלוא עלינאת)