חברת סלקום חשפה היום (ג') את הלוגו החדש שלה, כחלק ממהלך הכולל של המיצוב מחדש שהיא עורכת לרגל שנת העשור שלה. הלוגו, אותו עיצב ברוך נאה, נשאר כוכב סגול, אך הוא עבר מתיחת פנים קלה: הצל נעלם, והכוכב הפך לתלת מימדי עם יותר נוכחות.
מהחברה נמסר, כי הוחלט לשמור על הכוכב, לאחר שבמחקרי שוק בקרב הציבור הישראלי התברר כי המותג סלקום נהנה מעוצמה גבוהה, ולמרות שהחברה היא בת 10 שנים בלבד, המותג סלקום תופס את המקום הראשון מבין המותגים הישראליים, כשהוא מזוהה מאוד עם חדשנות, ישראליות, הצלחה ועוצמה.
יוסי לובטון, סמנכ"ל השיווק החדש של סלקום, אמר ל-ynet כי תוך מספר שבועות ייחשף כל מהלך המיצוב מחדש של החברה, שמטרתו בסופו של דבר היא להתחבר יותר ללקוחות וליצור יותר אמוציונליות ביחסם למותג.
לדברי לובטון - בניגוד למהלך המיתוג מחדש של פלאפון - שעשתה מתיחת פנים כוללת, הרי שבסלקום מטרת המהלך היא רק לחדד דגשים שלא היו ברורים מספיק ללקוחות. "בשנים האחרונות, אמר לובטון, סלקום לא היתה מחודדת מספיק במסרים שלה כלפי הלקוחות, ואת זה אנחנו רוצים לעשות: לנכס לעצמנו מספר חד וברור ללקוחות".
לשאלת ynet האם החברה מתכוונת להחליף את הסלוגן "בשבילי הכוכב זה אתה", ענה לובטון כי כל מהלך המיצוב ייחשף בתוך מספר שבועות, אך רמז כי זה הכיוון.
דוד לרון, מנהל חטיבת הלקוחות בסלקום, אמר כי "החברה נמצאת מזה מספר חודשים בפעילות אינטנסיבית בכל אגפי החברה כאשר עיקר הדגש הוא הקשר עם הלקוח על כל היבטיו. במסגרת פעילות זו עלה , כי לוגו הכוכב הסגול הוא בעל עוצמה רבה בקרב לקוחותינו וכי יש צורך בהתאמתו בלבד, כנהוג בחברות רבות בעולם הרוצות להמשיך ולהישאר מובילות בתחומן. מדובר בשינוי גרפי מינורי שבא לסמל גם את המעבר לשלב הבא של חיי החברה."
אגב, עובדי סלקום שהגיעו הבוקר לעבודה גילו על שולחנם זר פרחים סגול ומכתב אישי מהמנכ"ל, ד"ר יצחק פטרבורג.
"סלקום עוברת תהליך מיצוב ומיתוג, בתוך הארגון וכלפי הלקוחות, שמטרתו לוודא שהיא תמיד מעודכנת, תמיד מעניקה את השרות הטוב ביותר ללקוח ותמיד מצויה צעד אחד לפני כולם" כתב פטרבורג לעובדים. "ראינו שאת הכוכב הסגול כולם מכירים ואוהבים, שהוא מסמל אותנו וששינויים קטנים, יעבירו את רוח ההתחדשות, מחד, וישמרו על הזהות שלנו, מאידך. בשבועות הקרובים ובמהלך כל שנת העשור תהפכו לשותפים מלאים בהובלת התהליך אשר יבוא לידי ביטוי בפעילות היומיומית שלנו בתוך החברה וכלפי הלקוח. תהליך אשר עוצמתו בשינוי הפנימי שלנו", הוסיף פטרבורג.