הפלסטינים: כוח צה"ל נכנס לעיירה דהריה שבנפת חברון

None

None פורסם: 03.02.05, 22:11

מקורות פלסטינים בחברון דיווחו כי כוחות גדולים של צה"ל נכנסו לעיירה דהריה שבנפת חברון. זאת, ככל הנראה, בעקבות פיגוע הירי שאירע באזור, בו נפצעו שלושה חיילים.

 

הכוחות פתחו בסריקות באזור העיירה.

 

(עלי ואקד)