יצרנית הסלולר הישראלית אמבלייז מובייל משיקה שישה מכשירים סלולריים חדשים במסגרת 3GSM, תערוכת הסלולר היוקרתית בקאן.
המכשירים החדשים
מאמבלייז נמסר כי בכוונתה להתחיל לשווק את המכשירים בישראל במהלך השנה הקרובה. הטלפונים החדשים הם:
חברת אמבלייז הישראלית מורכבת מקבוצת חברות המספקות טכנולוגיה ופתרונות לשירותי טלפוניה וטלקום. אמבלייז מובייל, אשר מייצרת טלפונים סלולריים כחול לבן, הוקמה על ידי החברה האם ב-2001. הטלפון הראשון של החברה, Alphacell מדגם M5, הושק ברשת אורנג' במרץ, 2004, לאחר שנתיים וחצי של פיתוח.
למרות פעילותה הענפה בתחום, חוותה החברה קשיים כלכליים ונאלצה להתמודד עם הפסדים כספיים ופיטורי עובדים בשנת 2003. על פי נתוני החברה, אמבלייז צמצמה הפסדיה בכ-50 אחוז בשנת 2004 ל-23.2 מיליון דולר, והגדילה הכנסותיה ל-54.5 מיליון דולר לעומת 6.5 מיליון דולר בשנת 2003.