שנת מאסר על-תנאי לשניים שמכרו נערה לזנות תמורת כסף לדלק

None

None פורסם: 30.03.05, 11:55

בית משפט השלום בפתח תקווה גזר שנת מאסר על-תנאי, ו-15 אלף שקלים קנס, על סמי גאיגי ואברהם כהן. השניים הורשעו לאחר שהודו כי הציעו לאדם לקיים יחסי מין עם חברתו בת ה-17 של כהן, תמורת מאה שקלים שיועדו לקניית דלק.

 

האיש והנערה נכנסו למכונית על-מנת לממש את העסקה והתפשטו, אך למקום הגיעה ניידת משטרה והלקוח ברח מבלי לשלם. 

 

(רענן בן-צור)