ראשון. 22.00. מועדון הדום, תל אביב.
עם חמישה שומרי ראש חסונים בשורה הראשונה, נערות בגיל הטיפש עשרה מזיעות וצורחות (שכנראה כבר מושפעות מתמונה וחצי שלהם שהתפרסמה כאן אצלנו), טונה של פלאשים ומספר לא מבוטל של כתבי חברה ומאיה בוסקילה, מלי לוי ועדן הראל בלהקת המעודדות, עלו לבמה חמשת המופלאים: שרון סנדלר, אושרי חמי, אביחי לוי, ערן מזור ואדם יוסף, הלא הם להקת גיים בויז החדשה. אירוע ההשקה המושקע היווה את יריית הפתיחה להיסטריה, שתחל עוד דקה ותהפוך את חברי הלהקה (כך לפחות מקווים מנהליה) לאלילי הנוער הבאים. הימור המדור: בחורף 2007 מודיעים מנהליה של הלהקה על פיזורה ופירוקה. למה? כי בדיוק כמו באירוע ההשקה - היה טוב וטוב שהיה.