ארה"ב: כורה פחם נהרג בקנטאקי

None

None פורסם: 11.01.06, 03:27

כורה פחם נהרג במזרח קנטאקי שבארצות הברית לאחר שחלק מתקרת המכרה קרס. כך מסר גורם רשמי במדינה.

 

בשבוע שעבר נהרגו 12 כורים בפיצוץ במכרה פחם במערב וירג'יניה.

 

(איי.פי)