ארה"ב: כורה פחם נהרג בקנטאקי
None
None
פורסם: 11.01.06, 03:27
כורה פחם נהרג במזרח קנטאקי שבארצות הברית לאחר שחלק מתקרת המכרה קרס. כך מסר גורם רשמי במדינה.
בשבוע שעבר נהרגו 12 כורים בפיצוץ במכרה פחם במערב וירג'יניה.
(איי.פי)