מכבי האש השתלטו על הדליקה בחולון

None

None פורסם: 26.05.06, 16:23

מכבי האש הצליחו להשתלט על השריפה שפרצה במפעל פלסטיק באזור התעשייה בחולון.

 

אין נפגעים.

 

(אבי כהן)