מכבי האש השתלטו על הדליקה בחולון
None
None
פורסם: 26.05.06, 16:23
מכבי האש הצליחו להשתלט על השריפה שפרצה במפעל פלסטיק באזור התעשייה בחולון.
אין נפגעים.
(אבי כהן)