המצלמה הראשית של טלסקופ החלל "האבּל" הפסיקה לעבוד. כך מסרו מדענים בכירים בסוכנות החלל האמריקנית (נאס"א). הטלסקופ "האבל" זכה לשבחים בקרב אסטרונומים לאחר שסיפק תצלומים מרהיבים של היקום.
צוות מעבורת החלל האמריקנית התקין את המצלמה ב-2002. מהנדסים עדיין מנסים לברר מה עלה בגורלה של המצלמה.
(איי.פי)