התאונה בצומת גולני: נהג לא ציית לרמזור אדום

None

None פורסם: 23.12.06, 21:05

בתאונה החזיתית שאירעה מוקדם יותר בצומת גולני נפצעו שמונה בני אדם. ממד"א ירדן נמסר כי שלושה מבין הפצועים הם ילדים, שמצבם מוגדר בינוני-קשה. יתר הפצועים נפגעו באורח קל-בינוני.

 

שבעה פצועים פונו לבית החולים פוריה בטבריה ופצוע נוסף הועבר לבית החולים העמק בעפולה. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי אחד מכלי הרכב לא ציית לרמזור אדום בצומת.

 

(אחיה ראב"ד)