נשלל רישיונו של נהג "ז'ק יולזרי" שהיה מעורב בתאונה לפני כ-8 שנים

None

None פורסם: 25.04.07, 10:37

בית המשפט המחוזי בנצרת גזר עונשי מאסר בפועל שירוצו בעבודות שירות על יהודה ושלמה יולזרי, בעלי חברת ההסעות "ז'ק יולזרי", בעקבות תאונת הדרכים שארעה לפני כשמונה שנים במהלכה נהרגו 17 בני אדם שנסעו באוטובוס של החברה.

 

בנוסף, שלל בית המשפט את רישיונו של נהג האוטובוס, אפי תקומי, למשך שנה. מנהל המוסך של החברה, עבד פאנוס, ירצה עבודות שירות במשך שלושה חודשים. הארבעה הואשמו בתחילה בהריגתם של הנוסעים שנהרגו בהתהפכות האוטובוס במהלך טיול "פנויים-פנויות", אולם הם זוכו מאשמה זו והורשעו בעבירות קלות יותר.

 

(שרון רופא-אופיר)