הטניסאית הישראלית, שחר פאר, הודחה מטורניר ווימבלדון היוקרתי לאחר שנוצחה בסיבוב השלישי על ידי הצרפתייה מריון ברטולי 6:3, 6:2.
בשעה זו מתמודדים אנדי רם ויוני ארליך בסיבוב השני של טורניר הזוגות מול הבריטי ג'יימי מארי והאמריקני אריק בוטוראק.
(ynet)