השופטים דחו את העתירה אך הביעו אי נחת. השופט אליקים רובינשטיין כתב: "באי נחת אני מצטרף לדעתה של חברתי, השופטת נאור. אכן גישתה מבטאת המשך מדיניות של בית המשפט באשר לפרקטיקה רבת שנים, אם גם שנויה במחלוקת, של ממשלות ישראל שעניינה שחרור אסירים עברייני טרור".
(אבירם זינו)