השר ישי מגן על ישיבות ההסדר: אלו חיילים מעולים

None

None פורסם: 26.03.08, 11:36

סגן ראש הממשלה, השר אלי ישי, התייחס בישיבת הקבינט לדבריו של ראש אגף משאבי האנוש בצה"ל, האלוף אלעזר שטרן בנוגע לישיבות ההסדר, ואמר כי "מדובר בחיילים מעולים התורמים רבות לצה"ל ולמדינה. מן הראוי לאפשר להם תנאי שירות נאותים".

 

לדבריו, "בכוונתי לעקוב מקרוב אחר החיילים ולוודא שהם אינם חשים ניכור מצד המערכת הישראלית, אפילו בשגגה". לפני מספר ימים אמר שטרן כי "מסלול ההסדר גדל מדי והרבנים לא מודעים לצרכיו של צה"ל".

 

(רוני סופר)