5 בני אדם נהרגו בשטפונות בדרום ובמרכז מקסיקו

None

None פורסם: 11.06.08, 22:17

חמישה בני אדם, בהם ילדה בת 4 ותייר אמריקני, נהרגו בשטפונות במרכז ובדרום מקסיקו. כך דיווחו כוחות ההצלה במדינה.

 

לפי הדיווח, כ-7,000 תושבים פונו מבתיהם במדינת וואחאקה, וגשמים עזים פקדו את מדינת ורה-קרוז שבמפרץ מקסיקו.

 

(רויטרס)