שני טילי גראד נפלו בשטחים פתוחים בבאר-שבע

None

None פורסם: 05.01.09, 13:28

שני טילי גראד נפלו בשטחים פתוחים בבאר-שבע. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

 

מאז שעות הבוקר נפלו בשטח ישראל 22 טילים, רקטות ופצצות מרגמה.

 

(אילנה קוריאל)