הודו: ראש הממשלה סינג שוחרר מבית החולים

None

None פורסם: 01.02.09, 06:50

ראש ממשלת הודו, מנמוהן סינג, שוחרר מבית חולים בניו-דלהי - שבוע אחרי ניתוח המעקפים שעבר. גורמים בבית החולים מסרו כי מצבו הבריאותי של סינג, בן ה-76, טוב וכי הוא מתנייע בכוחות עצמו.

 

(AFP)