שוטרי משטרת טבריה, בסיוע אנשי השיטור הימי, מחפשים אחר תושב העיר, בן 38, שנכנס אחר הצהריים לכנרת, בחוף ברניקי.
חברו שהיה איתו סיפר כי האיש נכנס למים כשהוא שכוב על גבי מזרון ים והתרחק כמה מאות מטרים לעומק האגם.