מאמן מכבי חיפה, ראובן עטר, ממשיך בחיפושים אחרי שחקני חיזוק זרים בדרום אמריקה וצפוי לשוב לארץ ביום שישי הקרוב, כשבידיו רשימת מועמדים לעונה הבאה.
עטר עקב בסופ"ש אחרי מספר שחקנים והתרשם מאוד משניים מהם. הראשון הוא הקשר ניקולס אולמדו (29) שמשחק בקבוצת גודוי קרוז וככל הידוע במועדון כבר פנו בנושא לקבוצה מארגנטינה.
קשר נוסף שהוצע לעטר הוא חרמן בסואלדו, בן 28, המשחק בארחנטינוס ג'וניורס. בסואלדו זכה עם קבוצתו באליפות הקלאוסורה ב-2010, תחת המאמן קלאודיו בורגי. כמו כן, הוצע לחיפה חלוץ מבוליביה בשם חרארדו יאסרוטה וגם מרטין רולה הוזכר.
עוד ב-ynet ספורט:
אתמול ערכה מכבי חיפה את טקס סיום העונה למחלקת הנוער בהשתתפות נשיא המועדון, יעקב שחר. המגן, אוראל דגני, הסובל מפציעה מתמשכת בשרירי הבטן, טס לאיטליה לביצוע בדיקות מקיפות.
מנכ"ל המועדון, איתמר צ'יזיק, נפגש עם סארי פלאח שמעוניין לעזוב את חיפה ולעבור לשחק בקבוצת גנט הבלגית.