שלושה פלסטינים נעצרו לאחר שחצו את גדר המערכת מעזה

None

None פורסם: 06.02.13, 15:48

שלושה פלסטינים לא חמושים חצו את גדר המערכת במרכז רצועת עזה ונתפסו על ידי כוחות צה"ל. מדובר בשוהים בלתי חוקיים שביקשו להיכנס לישראל והם הועברו לחקירת כוחות הביטחון.

 

(יואב זיתון)