שלושה פלסטינים נעצרו לאחר שחצו את גדר המערכת מעזה
None
None
פורסם: 06.02.13, 15:48
שלושה פלסטינים לא חמושים חצו את גדר המערכת במרכז רצועת עזה ונתפסו על ידי כוחות צה"ל. מדובר בשוהים בלתי חוקיים שביקשו להיכנס לישראל והם הועברו לחקירת כוחות הביטחון.
(יואב זיתון)