מפגינים למניעת ההרוג הבא: תושבי מושב עדנים חסמו הבוקר (יום א') את צומת הכניסה ליישוב בכביש 40 בדרישה להציב במקום רמזור. לפני שבועיים נהרג רוכב אופנוע בצומת הלא מרומזר, לפני כמה חודשים נהרג במקום רוכב אופניים, ביום כיפור הקודם נפגע אחד מילדי המושב על ידי מכונית שחלפה במקום ולפני כשנתיים התהפך שם מיניבוס שהסיע תלמידים לבית הספר.
ועד מושב עדנים שבמועצה אזורית דרום השרון פנה כמה פעמים אל נציגי הרשויות, קיים פגישות משותפות עם אנשי "נתיבי ישראל" ומשרד התחבורה והדגיש בפנים את הצורך החיוני ברמזור הצומת. ראש המועצה האזורית ד"ר מוטי דלג'ו וסגנו צפי פלד הצטרפו למפגינים בצומת והבטיחו להגביר את הלחץ על נציגי "נתיבי ישראל" לפתרון מהיר של הסוגיה.