כוחות ההצלה בוויסקונסין נדרשו בסוף השבוע לצאת למבצע הצלה יוצא דופן מול המצלמות, והכול - בגלל שני נערים פוחזים שלועגים לסכנה קצת יותר מדי.
עוד חדשות בעולם:
שני הנערים התהלכו על שפת אגם מישיגן אף שהאזור כולו קפוא עד כדי כך שקשה להבין היכן נגמר החוף והיכן מתחיל הים, ובשלב מסוים גוש קרח שעליו עמדו ניתק - והחל לשאת אותם ללב הימה.
הנערים, בני 17 ו-18, נסחפו למרחק של כמה עשרות מטרים, ותועדו אובדי עצות על גוש הקרח, מוקפים במים הקרים שהטמפרטורה שלהם מסכנת חיים.
נשמו לרווחה, והנערים - שהולבשו בחליפות מיוחדות עוד לפני כן - צעדו בבטחה לעבר היבשה.
"הם למדו לקח", בטוחים ברשויות המקומיות, אף שלמרבה השמחה השניים לא נפגעו.