הצהובים מקווים לרשום סוויפ ולהמתין להחלטת מנהלת הליגה לגביי תאריך הגמר בו יפגשו (אם לא יהיו הפתעות מיוחדות) את הפועל ירושלים.
גיא גודס החליט שלא לרשום את מרקז היינס וגם לא את דווין סמית', שסובל מקרע בשריר התאומים. ג'ו אלכסנדר יחזור מחר לסגל.
יוגב אוחיון אמר לקראת המשחק: "אנחנו מגיעים מפוקסים, יודעים שהסדרה לא גמורה ומתייחסים במלוא הרצינות. במשחק האחרון שלטנו והיינו אגרסיביים. צריך להמשיך ולא להרפות, אבל זה לא יהיה פשוט מול אילת, שתגיע כדי להילחם. נבוא בכל הכוח במטרה להשלים ניצחון בסדרה".