לפיד ל-ynet: "חשבנו שההסכם עם איראן רע - אבל הוא גרוע"

None

None פורסם: 14.07.15, 11:11

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד אמר באולפן ynet בנוגע להסכם הגרעין כי "זה יום רע ליהודים. חשבנו שזה הסכם רע אבל זה הסכם גרוע".

 

הוא הוסיף: "האמריקנים מוכנים להקשיב רק לאופוזיציה הישראלית ולא לממשלה".

 

(אטילה שומפלבי)