"הסיפור קצת מנופח": מהנדס מזון מגיב על פרשת המזון המעובד
בעקבות הדו"ח שפרסם אתמול ארגון הבריאות העולמי בו קבע כי בשר מעובד מסרטן, שוחחנו עם זאב טנא, בעל רשת הנקניקיות "פרנק" ומהנדס מזון שטוען: "מהנדסי המזון הם השומרים בשער, אנחנו מנסים להגיע למוצרים שבהם יהיו כמה שפחות חומרים משמרים"
מערכת ynet
פורסם: 27.10.15, 16:53
"עדיין לא הורגשה השפעת המחקר", אומר זאב טנא, בעל רשת הנקניקיות "פרנק", המשמש גם כמהנדס מזון, "זו ידיעה סנסציונית, אני לא אומר שזה לא רציני, זה רק קצת מנופח".

"אנחנו מנסים להשתמש בכמה שפחות חומרים משמרים", זאב טנא (צילום: ויז'ואל/פוטוס)
עוד הוסיף כי מהנדסי המזון הם השומרים בשער, וכי משתדלים להשתמש בהם כמה שפחות: "כל הזמן מנסים להגיע למוצרים שיהיו בהם כמה שפחות חומרים משמרים, ואם אפשר אז גם בכלל לא".