מדובר אמנם במסמכים ישנים, חלקם בני 14 שנה, אולם הם עדיין מסווגים ועל חלקם אף מתנוססת המלה "סודי".
אחד מהאנשים שהבחינו במסמכים, סמוך לבניין ברחוב חורי 19 (משרדי האגף לאבחון היו ברחוב חורי 20), הוא דודי מוסרי, תושב הגליל המערבי. "הבחנתי בקרשים ורהיטים בערימה של פסולת בסמוך לבניין", סיפר. "כשניגשתי ראיתי שיש במקום ערימה של ארגזים ומסמכים. עלעלתי בהם והייתי המום. זה מסמכים של בריאות הנפש, של אנשים עם בעיות ומוגבלויות שמתגלגלים ככה ברחוב וכל אחד יכול לעיין בהם.
הייתה שם כמות גדולה של מסמכים בכמה ארגזים".
במקום נמצאים שני ארגזים לפחות, מלאים במסמכים. באחד מהם אובחנה נערה מהאזור "מפגרת בשכלה, ברמת פיגור שכלי בינוני, על רקע ניורואורגני ואילמות חירשות מלידה", ובהמשך המלצות לטיפול. מסמכים אחרים כוללים הערכה פסיכו-סוציאלית של הנערה ועוד.
ממשרד הרווחה נמסר כי מיד עם הדיווח נאסף החומר: "אנו מודים לכם שהבאתם זאת לתשומת לבנו. המשרד יבחן את המסמכים, ואם מדובר בחומר חסוי תוגש תלונה במשטרה. המרכז הופעל על ידי הקרן למפעלי שיקום, והמשרד יערוך בירור עם הקרן בנושא".