על רקע גל הטרור: משרד החוץ יקים מטה ללוחמה בהסתה ברשת

None

None פורסם: 29.11.15, 06:00

משרד החוץ יקים מטה ללוחמה בהסתה ברשת על רקע גל הטרור הנוכחי. המטה יפעל בכמה מישורים: איתור סרטונים בעלי תוכן מסית והסרתם מהרשת, פיתוח קוד שיוכל לזהות מילות מפתח מסיתות, והפצת חומרי הסברה כחלק מהשיח ברשת.  

 

המטה ימנה בין 8 ל-10 חברים, בהם סטודנטים בעלי רקע בערבית ובמחשבים ובעדיפות ליוצאי יחידת המודיעין 8200.

 

(איתמר אייכנר)