למי שהרגיש מחסור בתכניות אוכל על המסך הקטן, הנה עוד סיבה לרייר: תוכנית בישול חדשה בשם "משחקי השף - אוטוכל", תעלה בקרוב בזכיינית ערוץ 2, רשת.
ומה בתכנון? שלושת השופטים מהתוכנית "משחקי השף" - מושיק רוט, מאיר אדוני ואסף גרניט, יעלו על משאיות אוכל ("פוד-טראקס"), בדרכם למסע בישול ברחבי הארץ. עבור גרניט, אגב, תהיה זו התוכנית השלישית של רשת בה הוא משתתף, אחרי הריאליטי "משחקי השף", ו"מהפכה במטבח" שאמורה לשוב לעונה נוספת.
מרשת נמסר: "אנחנו לא מגיבים לתוכניות בפיתוח".