ראשיתו של הסיפור בשנת 2012, כאשר פרחי הגיש תביעה לבית משפט השלום בתל אביב, לפיה יש לו חלק בהקמת הפרויקט של רביבו, בו חברים רביב בן מנחם, ניר בן מנחם ואלירן צור. לטענתו הוא "נושל ממיזם מוזיקלי שהיה שותף בהקמתו ובפיתוחו, ושהודות לפועלו הפך המיזם למצליח ומשגשג שמניב הכנסות ורווחים גבוהים", עוד טען פרחי כי ההרכב הקליט בתחילה שירים מזרחיים נוסטלגיים לצורך אישי ולא לפרסום ברבים, וציין גם כי סייע לפרויקט להתקדם בכך שהשמיע את שיריו בתוכנית הרדיו שלו, קידם ופרסם אותו, ואף ארגן את ההופעות הראשונות. פרחי טען כי מרגע שבן מנחם הבין שהפרויקט מצליח, הוא נישל אותו ולכאורה התנער מההסכם ומהשותפות. בן מנחם טען באמצעות עורכי דינו עידו חיטמן ואידן רגב ממשרד יגאל ארנון ושות', כי מעולם לא הייתה הסכמה או שותפות עם פרחי, ועל כן על בית המשפט לדחות את התביעה.
בתגובה לפסק הדין אמרו היום (ד') חברי הפרויקט של רביבו: "'להצלחה אבות רבים אבל הכשלון הוא יתום'. זהו יום משמעותי ביותר עבורנו, הצדק יצא לאור אחרי מסכת שקרים והכפשות שנמשכה כמעט ארבע שנים. האמת שהלכנו איתה לאורך כל הדרך ניצחה את הקנאה וחוסר הפרגון, והשתדלנו לשמור על איפוק עד לפסק הדין. אנו מאחלים לליאור פרחי הצלחה בהמשך דרכו".