טטריס ענק על בניין עיריית תל-אביב

המשחקים - טטריס, פונג וסנייק - יופעלו מדי יום במהלך השבוע הקרוב ולאחר מכן בכל יום חמישי החל מרדת החשכה

איתי בלומנטל פורסם: 31.08.16, 02:47

אמש (יום ג') השיקה עיריית תל-אביב-יפו סדרת משחקי ענק על גבי בניין העירייה. בפעם הראשונה בישראל הוצגו על גבי הבניין משחקי ענק לשימוש הציבור בחינם.

 

 
צילום: גיא יחיאלי
(צילום: גיא יחיאלי)


צילום: גיא יחיאלי
(צילום: גיא יחיאלי)

 

שלושת המשחקים הם טטריס, פונג וסנייק. המשחקים יופעלו מדי יום במהלך השבוע הקרוב ולאחר מכן בכל יום חמישי החל מרדת החשכה.

 

בכיכר רבין הוצבו שני ג'ויסטיקים ענקיים, 1.50*1.50, שבהם יכולים לשחק שני שחקנים זה מול זה עד שהטוב ביניהם ינצח.

 

שטח פני הבניין משתרע על כ-3,000 מ"ר. על גבי בניין העירייה מותקנות 480 נורות לד המחליפות צבעים. באמצעות הג'ויסטיקים יוכלו השחקנים לשלוט בהזזת קוביות המשחק על גבי הבניין.