תושבים סיפרו כי במהלך ההופעה נכנסו לפתע כמה נשים למקום, דבר שגרם למהומה במקום ולהפסקת המופע לכמה דקות עד שהנשים התבקשו לצאת ונאמר להן שבהוראת הרבנים אסור להן להיות במקום.
הנשים עזבו את המקום והמופע נמשך. באלעד עלו טענות שמדובר בהדרת נשים ועוד במיוחד לאור העובדה שהמופע מתקיים במימון ציבורי.
מעיריית אלעד נמסר בתגובה: "כמו כל הערים החרדיות, עיריית אלעד מקיימת אירועים המתאימים לאורח החיים החרדי ועל פי המלצות הרבנים בעיר. בין השאר, אירועי שירה מתקיימים בהפרדה כשבמקביל לאירוע מתקיים שידור ישיר וחי לנשים. כמו כן, במהלך ימי החג מתקיימים הצגות ומופעים רבים לנשים, כך שהטענה על הדרה איננה נכונה בעליל".
ממשרד הפריפריה, הנגב והגליל טרם התקבלה תגובה.
