לראשונה מזה ארבע שנים נערכה היום (שישי) הגרלת שלב הבתים של הליגה האירופית ללא אף נציגה ישראלית, זאת לאחר ההדחה אתמול של מכבי תל אביב מול סארפסבורג הנורבגית (4:3 בסיכום).
מי שדווקא כן יהיו שם הם ביברס נאתכו וקבוצתו החדשה אולימפיאקוס, שהוגרלו לבית מספר 6 שנראה לא פשוט על הנייר. היוונים יתמודדו מול מילאן החזקה עם גונסאלו היגוואין, בטיס ודודלאנג' מלוקסמבורג, שכמו הנורבגים העפילה לראשונה לשלב הבתים.
ארסנל הוגרלה לבית 5 יחד עם ספורטינג ליסבון, קרבאח אגדם מאזרבייג'ן ו-וורסקלה האוקראינית. צ'לסי תשחק בבית 12 עם פאוק סלוניקי, באטה בוריסוב ו-וידאוטון ההונגרית. סארפסבורג שכאמור הדיחה את מכבי ת"א, הוגרלה לבית 9 הלא פשוט עם בשיקטאש, גנק ומאלמו.
בית 1: לברקוזן, לודוגורץ, ציריך, אא"ק לרנקה
בית 2: זלצבורג, סלטיק, לייפציג, רוזנבורג
בית 3: זניט, קופנהאגן, בורדו, סלביה פראג
בית 4: אנדרלכט, פנרבחצ'ה, דינמו זאגרב, ספרטק טרנאבה (סלובקיה)
בית 5: ארסנל, ספורטינג ליסבון, קרבאח אגדם (אזרבייג'ן), וורסקלה (אוקראינה)
בית 6: אולימפיאקוס, מילאן, בטיס, דודלאנג' (לוקסמבורג)
בית 7: ויאריאל, ראפיד וינה, ספרטק מוסקבה, גלזגו ריינג'רס
בית 8: לאציו, מארסיי, פרנקפורט, אפולון לימסול
בית 9: בשיקטאש, גנק, מאלמו, סארפסבורג
בית 10: סביליה, קרסנודאר, סטנדרד ליאז', אקישאר (טורקיה)
בית 11: דינמו קייב, אסטנה, רן, יאבלונק (צ'כיה)
בית 12: צ'לסי, פאוק סלוניקי, באטה בוריסוב, וידאוטון