"חתכו לי את הבטן בלי הרדמה. צרחתי. הביאו אותי למרפאה, עשרה רופאים. עיקרו אותי עם אור אחד על גופי. הכריחו אותי לשבת על הכסא. בזמן שעיקרו אותי חשתי סחרחורת", מספרת גרמיין פיטשון, ניצולה של בלוק 10. "באותו היום כל אחת מאיתנו התבקשה לשכב על השולחן. היית צריכה לפשק את הרגליים על המסגרת, עירומה מהמותניים ומטה. התבקשת לשתוק. אסור היה לצעוק. ד"ר קלאוברג הזריק לי. הוא הזריק לי בשחלה ואז נשלחתי למיטתי. נאלצתי לשכב שלושה ימים בכאבים נוראיים", נזכרת גם לואיז פלסקוף.
"הם הרסו את גופי הצעיר. לא היה קל להביס אותי מנטלית, אבל פיזית כן, כמובן", סיפרה ניצולה נוספת שהודתה שלאורך השנתיים בהן שהתה בבלוק 10, קיבלה חמש זריקות, שנודעו בשם "זריקות קלאוברג". צפו בסרט המטלטל.
"מייד אין אושוויץ, הנשים של בלוק 10", רביעי 1 במאי בשעה 21:00 ב-HOT8 וב-HOTVOD, ערב יום הזיכרון לשואה ולגבורה