Post Box: הגבלת זמני ההתראות וההודעות

אחת הסיבות לכך שאנחנו חוזרים וניגשים לסמארטפון בתדירות גבוהה היא הצורך להתייחס לכל הודעה והתראה בזמן אמת. Post Box הניסיונית מבית גוגל מאפשרת לתזמן את התדירות ואת הזמנים שבהם ניתן לצפות בהודעות. תחילה יש לקבוע כמה פעמים ביום ניתן לצפות בהודעות. בהמשך ניתן להגדיר שעה מדויקת לקבלת ההודעות.
3 צפייה בגלריה
סקירת אפליקציות
סקירת אפליקציות
(צילום: shutterstock)
בכל פעם שתגעו באייקון היישום תעלה הודעה שמבהירה מתי בדיוק תוכלו לבדוק שוב את ההודעות. מי שלא יכול להתאפק יכול ללחוץ על הלינק הקטן בתחתית המסך ("אני חייב לראות את ההודעות עכשיו"). כשיגיע המועד, תקבלו מסר על מספר ההודעות המחכות לכם ומאילו יישומים, ותוכלו לצפות בהם ישירות או בפתיחת האפליקציה.

Paper Phone: מסמך שיסייע לצלוח יום שלם בלי סמארטפון

מעוניינים לקחת חופש מהסמארטפון ובכל זאת להישאר בעניינים? האפליקציה הזאת מאפשרת ליצור לפני כן "טלפון על הנייר", שיכלול את כל האינפורמציה שתזדקקו לה כדי לעבור את היום בשלום בלי הסלולרי. כל שעליכם לעשות הוא לבחור מראש את המידע שתרצו לכלול בטלפון הנייר שלכם ולהדפיסו בעזרת היישום.
תחילה יהיה עליכם לבחור את חשבון הגוגל שבו תרצו להשתמש; לאחר מכן תוכלו לבחור את מה שתרצו להעלות על הנייר: לוח השנה, אנשי קשר (עד 7), משימות, פתקים ותזכורות, ניווטים צפויים (כולל נקודת ההתחלה והסוף), מזג האוויר (להיום), מתכונים, תמונות ועוד.
היישום ייצור עבורכם מעין מסמך "סמארטפון נייר" שכולל את כל הנתונים שבחרתם. תוכלו לשמור אותו כ-PDF או להדפיסו ישירות, והעיקר - לקבל הוראות קיפול מדויקות.


Unlock Clock: האמת בפנים

כמה פעמים ביום אתם משתמשים בסמארטפון? מעין שומר מסך, הכולל קאונטר, שמונה עבורכם במדויק את מספר הפעמים שבהן אתם משתמשים במכשיר. המספר אמור להבהיל אתכם ולעודד שימוש מופחת.

We Flip: מי יישבר ראשון

איך לבלות זמן איכות כקבוצה בלי סמארטפון? במשחק החברתי הזה כל החברים נרשמים ליישום, ו"זמן הניתוק" הקבוצתי מתחיל. אם אחד המשתתפים ניגש למכשיר שלו - הוא המפסיד.

Desert Island: מדבר האפליקציות

כאן תוכלו לבחור לעבוד במשך 24 שעות רק עם האפליקציות החיוניות לכם ביותר. לאחר מכן תוכלו לבחון כמה פעמים נכנסתם לכל אחת מהן, ולהחליט אם ניתן לוותר גם עליה, בדרך לגמילה.