MacroDroid: הגדרת פעולות אוטומטיות בסמארטפון

יישום המאפשר להפוך פעולות שחוזרים עליהן באופן קבוע - לאוטומטיות. לדוגמה: הפעלה או כיבוי של תקשורת ה-WiFi בכל פעם שמפעילים או סוגרים יישום מסוים, מענה אוטומטי להודעה עם פרטי המיקום הנוכחי שלכם ועוד.
3 צפייה בגלריה
אלה האפליקציות שבדקנו
אלה האפליקציות שבדקנו
לבצע פעולות בצורה אוטומטית
(עיבוד תמונה)
יצירת פקודות המקרו הללו מתבצעת בכמה שלבים פשוטים: תחילה יש להפעיל את "הוסף מקרו", לאחר מכן לבחור מתוך רשימה את הפעולה שתביא להרצת הפונקציה (למשל, הפעלה של יישום מסוים), ולבסוף יש לבחור את הפעולה שאתם רוצים שתתרחש במקביל.
אפשר גם לתזמן את הפעולה האוטומטית ליום מסוים בשבוע, וגם לבחור פעולות מתוך תבניות שהוכנו מראש. הגרסה החינמית מוגבלת לחמש פקודות מקרו. גרסת ה-Pro מאפשרת מספר בלתי מוגבל של פקודות, בתשלום של 12 שקל.

Canva: יצירת עיצובים גרפיים בקלות

גרסת הסמארטפון לפלטפורמה הבינלאומית החינמית לעיצוב גרפי במחשב האישי - Canva. גם אם אינכם מעצבים גרפיים, היא תסייע לכם להפיק עיצובים מרהיבים בקלות. הגרסה לסמארטפון היא גם בעברית ואפילו כוללת יותר מ-100 גופנים עבריים.
3 צפייה בגלריה
אלה האפליקציות שבדקנו
אלה האפליקציות שבדקנו
(עיבוד תמונה)
את העיצוב תוכלו להתחיל מעמוד ריק או בבחירה של אחת מ-60 אלף תבניות עיצוב. אפשר לשנות בקלות את גודלן, לפי היעד, להוסיף בקלות טקסטים, ולשנות את הגופן ואת הטיפוגרפיה לפי הטעם האישי. האפליקציה מאפשרת בחירה של תמונות מהמאגר שלה או הוספה של תמונות משלכם. תוכלו לערוך אותן בעזרת עורך הצילומים המובנה. בנוסף, היישום מאפשר עבודת צוות עם חברים, ואת התוצאה תוכלו לשתף ברשתות החברתיות.

I learn: ללמוד צרפתית

לימדו את השפה הצרפתית תוך השתתפות בעשרים משחקונים המחולקים לשלוש אפיזודות. במהלך המשחק תיחשפו לאחת השפות היפות על פי תחומים: ספורט, פירות, מילוי טופס רפואי ועוד.

Zone Launcher: גישה מהירה

הלאונצ'ר קל המשקל הזה, מאפשר לכם גישה מהירה בהסטת אצבע לכל האפליקציות בהן אתם משתמשים בתדירות גבוהה על-פי בחירתכם. אין צורך להסיר את הלאונצ'ר איתו אתם רגילים לעבוד משום שהוא עובד בשכבה נוספות מעליו, או מעל כל אפליקציה אחרת. האפליקציה תתאים את מיקום אזור ההפעלה של היישום על פני המסך לימניים, שמאליים או בעלי כף-יד קטנה.
3 צפייה בגלריה
אלה האפליקציות שבדקנו
אלה האפליקציות שבדקנו
(עיבוד תמונה)

Threads from Instagram: החברים הנבחרים

כאן תוכלו לשמור על קשר ישיר עם רשימה נבחרת של חבריכם באינסטגרם: שתפו עימם תמונות, סרטונים וסטוריז. תוכלו להשתמש באייקונים כדי לעדכן אותם על מצבכם האישי - האם אתם פנויים, עסוקים, משועממים, לומדים וכדומה. את רשימת החברים תוכלו לערוך כרצונכם.