גוגל הודיעה היום (ד') כי אפליקציית המפות שלה, Google Maps, תכלול מעתה מצב גלישה בסתר - Incognito Mode. מצב זה, שקיים כבר בדפדפן כרום וביוטיוב, מאפשר להשתמש בשירותי גוגל בלי שהפעילות תתועד ותישמר.
2 צפייה בגלריה
גוגל מפות
גוגל מפות
גוגל מפות
(צילום: shutterstock)
"מצב אינקוגניטו הוא אחד ממנגנוני הפרטיות הפופולריים ביותר שלנו מאז ההשקה של כרום ב-2008", נמסר מגוגל, "הוספנו אותו ליוטיוב מוקדם יותר השנה, ועכשיו הוא מגיע גם לגוגל מפות". כיצד מפעילים את מצב אינקוגניטו בגוגל מפות? זה פשוט מאוד: לחצו על תמונת הפרופיל שלכם בצד שמאל למעלה ובתפריט שייפתח בחרו בהפעלת גלישה בסתר. האפשרות הזאת לא מופיעה אצלכם? כנראה שהעדכון עוד לא הגיע אליכם.
2 צפייה בגלריה
גלישה בסתר בגוגל מפות
גלישה בסתר בגוגל מפות
גלישה בסתר בגוגל מפות
(צילום: גוגל)
בנוסף לעדכון אפליקציית המפות, הודיעה גוגל כי מנגנון המחיקה האוטומטית של היסטוריית הגלישה מגיע כעת לאפליקציית יוטיוב. מעתה תוכלו לבחור אם ההיסטוריה שלכם בפלטפורמת שיתוף הסרטונים תימחק באופן אוטומטי לאחר 3 או 18 חודשים. ועוד בתחום הפרטיות: בקרוב תוכלו לבקש מגוגל אסיסטנט, העוזר הקולי של ענקית הטכנולוגיה, למחוק פעולות שביקשתם ממנו לבצע בעבר. כל מה שאתם צריכים להגיד זה "היי גוגל, תמחק את הדבר האחרון שאמרתי לך", או "היי גוגל, תמחק את כל מה שאמרתי לך בשבוע שעבר". אם תרצו למחוק מידע ישן יותר, גוגל אסיסטנט יסביר לכם בדיוק כיצד לעשות זאת. ולבסוף, גוגל מציגה גם כלי חדש לבדיקת סיסמאות. Password Checkup יספר לכם אם חלק מהסיסמאות שלכם חלשות מדי, אם אתם משתמשים באותה סיסמה ליותר מדי אתרים והכי חשוב - אם סיסמאות שלכם דלפו בעקבות פרצת אבטחה.