מיקרוסופט חושפת פרטים חדשים על מכונת המשחקים הבאה שלה: ממשיכת דרכה של האקס-בוקס וואן תיקרא Xbox Series X, והיא נראית שונה מכל קונסולה של מיקרוסופט עד כה. הפרטים החדשים נחשפו במהלך טקס פרסי המשחקים שנערך בלוס אנג׳לס, בו הוצג גם המשחק הראשון לקונסולה החדשה, Hellblade 2.
1 צפייה בגלריה
xbox series x
xbox series x
xbox series x
(צילום: מיקרוסופט)
גיימי gamey
מיקרוסופט טרם חשפה את המפרט המלא של הקונסולה החדשה, ובינתיים היא מסתפקת באמירות השוואתיות: צפוי להיות לה כוח עיבוד גרפי גבוה פי שלושה משל Xbox One X - הקונסולה החזקה ביותר בדור הנוכחי. מיקרוסופט כן חשפה את הבקר של ה-Series X, והוא נראה דומה מאוד לבקר של אקס-בוקס וואן. התוספת הבולטת היחידה היא כפתור שיתוף. מתחת למכסה הבקר יש טכנולוגיה חדשה שמטרתה לשפר את זמן התגובה שלו.
אך למרות שיש לנו שם ותמונות של הקונסולה והבקר, עדיין רב הנסתר על הגלוי בכל הקשור למכונה הזו. אנחנו עדיין לא יודעים איזה חלק בחיי הקונסולה ישחק מוצר הענן של אקס-בוקס, xCloud; וכן טרם נחשפו המחיר או נפח אחסון. גם באשר לשמה של הקונסולה החדשה בעברית יש תהיות. אקס-בוקס סדרה אקס? אקס-בוקס אקס? אקס-בוקס X? או שאולי מיקרוסופט ישראל תחליט לא לנסות לגייר את שמה של הקונסולה בכלל.
פרטים נוספים על הקונסולה החדשה יימסרו, יש להניח, בחודש יוני בתערוכת E3 - הבמה המסורתית להכרזות הגדולות של השנה בתחום המשחקים. אז גם נדע איך ייראה לוח הזמנים של התחרות בינה לבין פלייסטיישן 5, שצפויה להגיע לחנויות פחות או יותר במקביל ל-Xbox Series X.