האם הייתם משאירים את כרטיס האשראי שלכם במסעדה בתקווה שאף אחד לא יעשה בו שימוש לרעה? ברור שלא. אבל זה בדיוק מה שאתם עושים בכל פעם שאתם נרשמים באינטרנט לשירות חדש - חברת תעופה, חנות בגדים או בית מלון - ומוסרים בתהליך ההרשמה מידע אישי, שלעתים קרובות כולל גם פרטים פיננסיים. חלק מהחברות מנצלות את המידע שלכם למטרות פרסומיות, אחרות לא שומרות עליו כראוי ובמקרה של פריצה הוא עלול לדלוף לרשת.
גל רינגל, מנכ"ל Mineגל רינגלצילום: יח"צ
השבוע ב"ריפרש" אנחנו מארחים את גל רינגל, מנכ"ל הסטארט-אפ הישראלי Mine שמסייע למשתמשים להחזיר לעצמם את השליטה על המידע שלהם ברשת. Mine הוקם ב-2018 ומאז סייע ליותר ממיליון משתמשים לשלוח מעל ל-10 מיליון בקשות למחיקת מידע ליותר מ-360 אלף חברות בעולם. גל סיפר לנו כיצד עובד השירות של Mine, מדוע חברות ישראליות לא ממהרות למחוק מידע של משתמשים ומה צפוי לקרות לפרטיות שלנו בעידן המטאברס. האזנה נעימה.
1 צפייה בגלריה
ריפרש
ריפרש
ריפרש
(צילום: shutterstock)

הפרקים הקודמים של ריפרש:

ריפרש הוא פודקאסט הטכנולוגיה של ynet. בכל שבוע יובל מן ואושרית גן-אל מדברים על מה שחדש, חשוב ומעניין בעולם הטכנולוגיה: מה קורה ברשתות החברתיות, לאילו גאדג'טים כדאי לשים לב ואילו תופעות חדשות הולכות לשנות את החיים שלנו. האזינו לנו כאן ב-ynet, ועקבו אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים להאזין לפודקאסטים.
ציטוט