Coacheli: שירותי כושר ובריאות עד הבית

כשמועדוני הכושר סגורים ורובנו ספונים בבתים, מי שמסרב לוותר על אימון כושר מקצועי עשוי למצוא עניין באפליקציה החדשה הזו המציעה מאמנים אישיים בתחומי הספורט והבריאות עד הבית, הפארק או היכן שתבחרו - הכל כפוף להגבלות ולהנחיות.
יוצרי האפליקציה מבטיחים שהמאמנים עברו סינון קפדני, ורק המקצועיים והטובים ביותר הורשו להציע את שירותיהם. היישום מאפשר חיפוש על פי קרבתו הגיאוגרפית של המאמן אליכם וכן בחירה בין מאמן למאמנת. אפשר לדעת מראש את המחיר, והתשלום מתבצע ישירות מתוך האפליקציה, תוך שימוש בכרטיס האשראי.
בשל הקורונה, כרגע מוצעים מאמני כושר בלבד, אך בהמשך תוכלו להזמין גם עיסוי, ייעוץ תזונתי, שיעור גלישה וטיפולים ברפואה אלטרנטיבית.

Shareitt: מכירת יד שניה ללא מזומנים

השהייה הממושכת בבית בימי הקורונה היא הזדמנות לשיפור חזות הבית ותפקודו. האפליקציה החדשה הזו מאפשרת לכם להציע למכירה פריטים לבית שאין בהם צורך ועשויים להביא תועלת לאחרים, ולרכוש פריטים עבור הבית שלכם. בניגוד לשירותים דומים, כאן אין צורך להשתמש במזומנים: תמורת הפריטים שתמכרו תקבלו מטבעות Shareitt, שבעזרתם תוכלו לרכוש פריטים ממשתמשים אחרים. הדבר עשוי להועיל במיוחד למי שנפגעו כלכלית בתקופה הזו.
מיד לאחר הורדת האפליקציה והרישום תקבלו במתנה מטבעות Shareitt שיאפשרו לכם להתחיל לסחור. הפריטים מסווגים לפי קטגוריות: אופנה, צעצועים, בישול ואפייה, ספורט ועוד. הילדים גדלו והבגדים כבר קטנים למידתם? שולחן הסלון הישן עשה את שלו? חבל להשליך לפח. גם עבור שיתוף האפליקציה עם חברים תוכלו לקבל מטבעות.

שַׁחְמָט - לשחק וללמוד: לשחק אותה כמו בגמביט המלכה

הסדרה הפופולרית של נטפליקס, גמביט המלכה, העלתה את הפופלריות של המשחק העתיק והחכם. מי שעדיין לא יודע לשחק, או כאלה שרוצים לשפר את היכולות שלהם יוכלו לעשות זאת באמצעות היישום המאפשר לשחק בחינם ללא הגבלה עם שחקנים מרחבי העולם אם במשחק בזק או בכזה שנמשך לאורך ימים.
תוכלו לשפר כאן את יכולותכם בעזרת שיעורים אינטראקטיביים, סרטונים, טיפים, משחק מול יריב ממוחשב על פי רמת משחק שתקבעו או מול יריב אנושי וחשיפה למעל חמישים אלף בעיות שחמט על פי רמתו של השחקן.
בתום כל משחק תוכלו לנתח את המהלכים, לצפות בסטטיסטיקות, לבדוק איפה טעיתם ולהשתפר. בנוסף, תמצאו כאן מאמרים מפרי עטם של מאמני צמרת ואמני צמרת. האפליקציה מאפשרת יצירת קשר עם המתמודדים.

"בעלי חיים: רינגטונים": רינגטונים עם קולות של בעלי חיים

לא פחות מ-10 מיליון הורדות לאפליקציה שמציעה להפוך את הסמארטפון שלכם לגן חיות. כאן תוכלו לבחור בחינם מבין יותר מ-150 רינגטונים עם קולות של בעלי חיים מרחבי העולם באיכות HD.
את הרינגטונים תוכלו להגדיר בהמשך לאפליקציות התקשורת שלכם כמו וואטסאפ, מסנג'ר, וייבר וליין. בדרך זו תוכל לקבוע שבשיחה קולית תשמוע קרקור תרנגול, בהודעת וואטסאפ נביחת כלב ובהודעת SMS קריאת תוכי.

CapCut‏: עריכת וידאו

מעל 50 מיליון הורדות לאפליקציית עריכת הווידאו הידידותית הזאת שנקראה בעבר Viamaker. האפליקציה מאפשרת לערוך סרטונים מושקעים בקלילות.
תוכלו לבצע כאן שינוי מהירות, ניגון קדימה ואחורה וחיתוך על שולחן העריכה הווירטואלי כדי להשאיר רק מה שבאמת חשוב. בנוסף תמצאו כאן מבחר פילטרים ואפקטים וספריית מוסיקה ללא צורך לדאוג לזכויות יוצרים. את הסרטונים תוכלו לתבל בעזרת מבחר סטיקרים, אנימציות וסוגי פונטים.