באוניברסיטת ת"א חגגו בדרך ייחודית 80 אביבים לפרופסור לפילוסופיה, אסא כשר. אגודת ידידי האוניברסיטה, בראשות נשיא האגודה, איש העסקים אמנון דיק, יזמו שיח מקוון עם הפרופסור תחת הכותרת: בחזרה לגילמן (בניין מדעי הרוח באוניברסיטה). בשיחה של כשר עם דיק, שחרר הראשון לא מעט כותרות. בין היתר אמר: "התרבות הפוליטית שלנו היא תת רמה", ועל הרשתות החברתיות: "מצד אחד, הן מלאות בגילויים חיוביים ומצד שני, הן כמו צנרת ביוב שעלתה על גדותיה".
2 צפייה בגלריה
אמנון דיק ואסא כשר
אמנון דיק ואסא כשר
אמנון דיק ואסא כשר
(צילום: יח"צ)

ועד ייעוץ לגיוס תרומות

ועוד באוניברסיטת ת"א: נשיא האוניברסיטה, פרופ' אריאל פורת, וארגון בוגרי האוניברסיטה, בראשות סיגלית בן חיון, הקימו ועד מייעץ המורכב מבוגרות ובוגרים, בהם אנשי עסקים, שייעצו להם בעיקר כיצד לגייס תרומות לסטודנטים באוניברסיטה.
במפגש (פיזי ולא וירטואלי) נכחו, בין היתר: היזם אודי דנינו; איש התיירות גלעד ארדיטי; הבעלים ומנכ"ל Lucid השקעות, קארן שווק; סמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצת ניאופרם, רן פורר, שהגיע ישר מברית המילה של בניו התאומים, והבעלים ומנכ"ל חברת B-Pro, קרן שקד.
2 צפייה בגלריה
קארן שווק וקרן שקד
קארן שווק וקרן שקד
קארן שווק וקרן שקד
(צילום: יעל צור)

מינוי: איילת גביש לראש תחום ייעוץ ב-PwC

איילת גביש מונתה לשותפה בפירמת הייעוץ וראיית החשבון PwC ותעמוד בראש תחום ייעוץ משאבי אנוש, תהליכים וארגונים.

הפעמון החכם של התרנגול הכחול

במסעדת התרנגול הכחול השיקה קבוצת COBRA מנעול ופעמון חכמים לבית: DOORe. למה שם? כי שף המסעדה ומבעליה, ידוע בקרב חבריו כגרופי של טכנולוגיה.