בשיתוף מרכז הנדל"ן


על מה אתם חושבים כשאתם שומעים את המילה פלורנטין? סדרה? שכונה? הדרום הישן של תל אביב? אם תחשבו על מיקום ותביטו מה יש לאזור להציע כיום, יתכן מאוד ותשנו לחלוטין את מה שאתם חושבים.
"יש היום עשרות פרויקטים שנבנים באזור, לרבות בניינים שלמים שהורסים ובונים בנייה חדשה, כמו גם הרבה אוכלוסייה חדשה שמגיעה לפה ומרעננת את האזור", מספר דורון אליאל רבינוביץ', דייר בשכונה.
"יש משהו בעיניי ייחודי בדרום תל אביב, עוד לפני שעברתי לגור כאן, גם כשגרתי בשכירות אהבתי את זה", מוסיפה נועה לייבוביץ', גם היא דיירת בשכונה.

2 צפייה בגלריה
פלורנטין מתחדשת
פלורנטין מתחדשת
פלורנטין מתחדשת
אין ספק שמבחינת נדל"ן כל הדרום מתפתח, "יש פה המון פרויקטים וכל בניין שני או שלישי נמצא היום או בתכנון או בביצוע", מסביר רועי דהן העוסק בשיווק בחברת יובלים סיטי בוי.
התכנון של העירייה מתמקד כיום בכל פרויקט בהנגשה של כמה שיותר דירות גדולות, ומשמעותו של מהלך כזה הוא שהמטרה היא להביא לדרום תל אביב יותר משפחות, ובשל כך יש גם צורך בבנייה מותאמת.
"יש פה תוכניות גדולות מאוד, הן מבחינת פיתוח, הן מבחינת תשתיות והן מבחינת מרכזי פנאי שיהיו לדיירים", מסביר דהן. "לכל האזור של פלורנטין יש תב"ע חדשה שמאפשרת ליזמים לתכנן מתחמי מגורים, כמו גם מסחר ומשרדים. המסר של עיריית תל אביב ברור – 'אני רוצה פחות רכבים במרכז העיר'".
ואין ספק שדיירי השכונה נהנים מהקרבה. "שנינו עובדים בתל אביב, אז במקום להיות שעה על הכביש, שעה וחצי על הכביש, אנחנו יוצאים מהבית, נוסעים1 בין 5 ל-15 דקות על אופניים או הולכים ברגל", מספר מאיר אליאל רבינוביץ'. "זה בשבילנו איכות חיים, זה יותר זמן עם הילדים בבוקר ואחרי הצהריים."
אחד היתרונות הוא שמדובר בשכונה קיימת, ולא שכונה בבנייה – כלומר מדובר פה בפיתוח שהעירייה עושה לכלל שכונות בעיר, בין היתר בדרומה של העיר, אזור עם יתרון של נגישות קלה יותר החוצה ופנימה לעיר.

2 צפייה בגלריה
האוכלוסייה מגוונת ונעים לראות את השינוי במקום
האוכלוסייה מגוונת ונעים לראות את השינוי במקום
האוכלוסייה מגוונת ונעים לראות את השינוי במקום

כל הפרויקטים נבנים כמתחמים שלמים עם מרחבים ציבוריים, כלומר, לכל משפחה שעוברת לגור כאן יש מרחב ציבורי בפרויקט עצמו או בקרבתו.
אנשים מזהים את הפוטנציאל של דרום העיר ומגיעים כבר היום במטרה למצוא לעצמם, את הנכס שהכי יתאים להם ואנחנו רואים את השינוי בעיניים. בעוד כמה שנים, אין לנו ספק, זה יהיה לב העיר, מסכמים הדיירים בשכונה.
בשיתוף מרכז הנדל"ן



פורסם לראשונה: 00:00, 04.06.20