כבר ארבעה חודשים שכוכבי "הישרדות VIP", המשודרת ברשת, נאבקים ביניהם על תואר השורד האחרון שיזכה אותם בצ'ק בסך מיליון שקל. אבל את הדרך לשם הכוכבים לא עושים בחינם, ומקבלים שכר של עשרות ומאות אלפי שקלים.
כעת נחשף השכר של חלק ממשתתפי העונה, כשבראש טבלת המרוויחים עומדת השורדת שפרשה אחרי פרק אחד בלבד - דנה רון, שעל פי הערכות שלשלה לכיסה כ-250 אלף שקלים.
3 צפייה בגלריה
דנה רון
דנה רון
250 אלף שקל ליום בתחרות. דנה רון
(צילום: אור דנון)
רון, שהייתה מחוזרת במיוחד על ידי מלהקי הריאליטי, הסכימה להשתתף ב"הישרדות", אולם פרשה אחרי פחות מיום אחד על האי. כלומר, בחישוב גס - רון קיבלה 250 אלף שקלים על יום אחד במשחק. אלא שאם יורדים לפרטים, ההשתתפות ב"הישרדות" הצריכה מרון כחודשיים בהם אין ביכולתה לעבוד, שכן בזמן שהצילומים נמשכו על האי היא נותרה בפיליפינים עד ליומה האחרון של ההפקה, כשהיא מנותקת קשר מהארץ.
הזמר עידן חביב, שזוהי הפעם השנייה שלו בתחרות הריאליטי, משתכר על פי הערכות בכ-200 אלף שקלים. חברת הכנסת לשעבר נאווה בוקר מקבלת, על פי הערכות, יותר מ-150 אלף שקלים עבור השתתפותה בתוכנית. שכרה של המדליסטית האולימפית ירדן ג'רבי נע סביב 150 אלף שקל גם כן, על פי הערכות.
השכר המפתיע ביותר הוא של אחד הכוכבים הגדולים ביותר של העונה - אם לא הגדול שבהם - שייך לכדורגלן העבר, אסי בוזגלו, שקיבל על פי הערכות כ-90 אלף שקל עבור השתתפותו.
3 צפייה בגלריה
בעל השכר המפתיע. אסי בוזגלו
בעל השכר המפתיע. אסי בוזגלו
בעל השכר המפתיע. אסי בוזגלו
(צילום מסך, רשת)
על פי מקורבים להפקת "הישרדות", בתחילת העונה הביעו חלק מהשורדים תרעומת על השכר הגבוה של דנה רון, אולם מאז הנושא נשכח.
יש לציין כי את מרבית הכסף השורדים כבר קיבלו, אולם ישנו סכום נוסף שאמורים השורדים לקבל אחרי שידור גמר התוכנית ברשת, שיתפרס על פני יומיים - ב-12 וב-13 בספטמבר.
לקראת העונה הבאה, שצפויה לצאת לדרך בתחילת 2021, מנסים ברשת למנוע את מקרה דנה רון שפרשה בשלבים מוקדמים, ועשויים להכניס סעיף תשלום מדורג לפי ימי ההשתתפות בתוכנית עצמה.
3 צפייה בגלריה
עידן חביב
עידן חביב
הרוויח כ-200 אלף שקל, על פי הערכות. עידן חביב
(צילום מסך)
יחד עם עלויות ההפקה של התוכנית, עלות עונה של "הישרדות" במתכונת VIP נעה באזור ה-30 מיליון שקלים. נראה כי ההשקעה השתלמה - לפחות מבחינת הבאזז ונתוני הצפייה המרשימים, שמיצבו את התוכנית בראש טבלאות הרייטינג בחודשים האחרונים.
מרשת נמסר בתגובה: "אין בכוונתנו להתייחס לסכומים כאלה או אחרים שרחוקים מרחק רב מהמציאות. יחד עם זאת, אנו מעריכים הערכה רבה את כל מתמודדי הישרדות ומאחלים להם להמשיך להצליח ולהרוויח מהצלחת התוכנית ומהצלחתם האישית".